Page 29 - TED Tanıtım Kataloğu
P. 29

BURS ALAN ÖĞRENCİLERİ İZLEME,



                             DEĞERLENDİRME VE DESTEKLEME SÜRECİ






                              Tam Eğitim Bursu sisteminden yararlanan öğrencilerimiz, Türk Eğitim
                              Derneği Genel Merkezinde uzmanlar; TED Okullarında ise rehber
                              öğretmenler tarafından izlenmektedir. Ayrıca TED Gönüllü Çalışma
                              Komiteleri tarafından yapılan sosyal ve kültürel etkinliklerle de
                              öğrencilerimizin sosyal gelişimleri desteklenmektedir. Burs sisteminin
                              izleme, değerlendirme ve destekleme süreci, Genel Merkez tarafından
                              yapılan aşağıdaki detaylı çalışmaları içerir;


                                       Burslu öğrencilerin okula uyumlarının desteklenmesi ve psikolojik
                              durumlarının izlenmesi

                                       Okullarda burslu öğrencilerle çalışanlara yönelik süpervizyon sağlanması

                                       Öğrenci başarılarının izlenerek, üçer aylık dönemlerde akademik ve psiko-sosyal
                              takip   ve raporlamasının yapılması
                                        Üniversite öğrencileri için il ve bölge yapılarının oluşturulması, takibi ve bölge

                              toplantılarının  organize edilmesi

                                        Üniversite öğrencileri için devam ettikleri üniversitelerde akademik koçlar
                              atanması ve koordinasyonun sağlanması
                                        Üniversite öğrencilerinin staj ve kariyer takibi; mezun öğrencilerin işe yerleşme

                              sürecinin takip edilmesi

                                        Bireysel ergen terapisi ve aile danışmanlığı hizmetlerinin sunulması
                                        Sağlık sorunu yaşayan öğrenciler için teşhis ve tedavi olanağı sağlanması

                                        Öğrencilerin gelişim düzeylerine uygun sosyal aktivite programlarına

                              yönlendirilmesi ve sosyal aktivite imkânlarının sağlanması






















 25                                                             26
   24   25   26   27   28   29   30   31   32   33   34